9 Eylül 2015 Çarşamba

Kepenkleri İndirdik Günceli

Bunu hep kullanmak istemiştim.

Merhabalar.

Bir güncelle daha karşınızdayız, ve belirtmek hoşuma gitmese de son güncelimiz olacaktır.
Malum yaz bitti herkes okuluna işine gücüne dağılıyor, çevirmen olarak benim de üniye başlamamla birlikte şehir dışında olacağımdan çevirmenliğe devam etmem mümkün olmuyor maalesef.

Zaten grup tanımının sınırlarını zorlayacak kadar ufak bir gruptuk, 1 kişi gidince dağılıyoruz işte :D

Şimdi şöyle bir istatistiklere bakarsak.. az zamanda ufak bir grup olarak çok büyük olmasa da güzel şeyler başarmışız. Tebrik ediyorum bütün grup üyelerini.

Şöyle 3-5 kişi olsaydık da bütün üyeler birer cümlelik yazılar yazsa güzel olurdu aslında, şimdi aklıma geldi. Neyse başka bir zamana artık.

Kapanış güncelimizde 2 bölüm Dolly Kill Kill, 2 bölüm de Tenkuu Shinpan var.
Sözde çok daha fazla olacak vay be gidişleri muhteşem oldu falan dedirtecektik ama olmadı işte :/


2,5 haftada 4 bölümü nasıl yapabildik helal olsun :D

Şimdi serilere bakarsak da, dollye mangayatta talip ama çevirmen arıyorlardı en son.
Ben yaparım, işimi biliyorum, en önemlisi de devamlı olurum diyorsanız gidin başvurun.

Başka da diyecek bir şey kalmadı sanırım. Sokakta dolaşırken yerde laptop falan bulursam dönüş yapabilirim. Olmadı yaza kalır.
Ayrıca çanakkale merkezde oturan varsa isterlerse bir kahve içmeye uğrarım, şehri falan dolaştırırsınız. Ben bilmiyorum hiç.

Hadiyin elveda.
Okuduğunuz, yorum attığınız, takip ettiğiniz için herkese teşekkür ediyorum.


---------

Dolly Kill Kill 52-53

Online Okuma (Manga-TR) 
Online Okuma (Batoto) 
İndirme (Mega)
İndirme (OneDrive)

Tenkuu Shinpan 31-32

Online Okuma (Manga-TR)  
Online Okuma (Batoto) 
İndirme (Mega)
İndirme (OneDrive) 

8 yorum:

  1. ellerinesağlık sayende süper seriler kazandık :)

    inş yerde laptop vs bulursun

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iç burkan bir güncel olmuş. Hem hüzünlendim hem de gurur duydum senin adına. Sanırım bir çevirmenin elinin kolunun bağlandığı an, bu olsa gerek. Yine de ileride yapacağın çalışmaları dört gözle bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. gıyabi cenaze namazını teşvikiyede kılıcaz sevenlerine duyrulur
    (sosyete camiisini hazırlattım kıymetimi bil)

    YanıtlaSil
  4. ısınamasam da seriye yinede teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Siyah derken nasıl yani? Tema olarak bir değişiklik yapmadım ilk günlerden beri.

      Sil
    2. unutmuşum o zaman kusura balma :D

      Sil