11 Ağustos 2015 Salı

10 Ağustos Günceli



















Merhabalar.

Bir güncelle daha karşınızdayız.
Bugünkü güncelde 5 bölüm Dolly Kill Kill var.

Biliyorsunuz, geçen güncelde rahatsız olduğum için 3 bölüm gibi komik bir güncel sunmuştuk.
Bunun gazıyla telafi etmek amaçlı sözde yardıracaktık bugüne falan cumartesi günü editörümüzün mouse u bozulunca işler yine ters gitti. Haftayı 5 bölümle kapatmak zorunda kaldık :/

Tam 5 bölüm hazır son kontroller falan filan derken bi baktım photoshop açılmıyor hata veriyor.
Sonradan indirdiğim diziler yüzünden diskte boş alan kalmadığını bu yüzden hata verdiğini fark ettim. Çözdüm ama güncelin gelmesi bu saati buldu. Neyse, geç olsun güç olmasın.

2 bölümlük kısa bir seri de gelecekti ama perşembe gününe kaldı artık.
Editörlüğünü Osoi Subs'ın kyoukasuigetsu su yapmakta. Yukarıdaki sekmesinden bilgi sahibi olabilirsiniz.

Dolly takipçileri için güzel, biz arkaplanda çalışanlar içinse kötü bir haberim var :D
Artık dolly bölümleri 14 sayfalık gelecek. Yani 1,5 bölüm okuyacaksınız 1 bölüm fiyatına.

Onun dışında söyleyecek bir şey yok sanırsam.
Perşembe günü hep olduğu gibi Tenkuu Shinpan yanında kısa serimiz de olacaktır.

Hadiyin iyi günler.

-----------

Dolly Kill Kill 30-31-32-33-34

Online Okuma (Manga-TR) 
Online Okuma (Batoto) 
İndirme (Mega)
İndirme (OneDrive)

---------



3 yorum:

  1. Güzel haberlerler birlikte, güzel bir güncel...

    Şu gelecek olan kısa seriyi de merak ettim, ve iyi ki ismini vermediniz. Yoksa meraktan başlayabilirdim.

    Perşembe gününü de merakla bekliyoruz.

    Teşekkürler, arkadaşlar.

    -CloudT

    YanıtlaSil
  2. Bu güncel resimlerini nerden buldunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kami-sama no Iutoori Part 2 serisinden.
      Ama balonlardaki yazıları değiştirdim.

      Sil