24 Ağustos 2015 Pazartesi

24 Ağustos Günceli


Merhabalar.

Bugün insanlık tarihi için küçük de olsa, bizim için büyük ve beklenmedik bir adım atıyoruz.
Dolly Kill Kill adlı serimiz güncele gelmiş bulunmaktadır.
Vatana millete hayırlı olsun.

Tamı tamına 11 bölüm veriyoruz.
Sözde 1 hafta yayıla yayıla yapacaktık bölümleri de, aksilik çıktı hafta içi boş geçti.
Ben tam umudu kesmiştim artık 5 bölümle kapatırız falan diyordum ki editörümüz kutub 2 günde 11 bölüm editleyerek hem şaşırttı, hem de mutlu etti.

Neyse, şu 11 bölümde o kadar çok olay dönüyor ki özet geçmeye bile üşeniyorum.
Ayrıca bugün öğrendim ki, büyük güncelleri sitelere yüklemek güncelleri hazırlamak kadar zormuş.
One Drive ın iki dakikada bir hata verişini yazdım bir kenara, elbet ödeşiriz.

Onun dışında geçen hafta güncel günleri perşembe olacak demiştim ama dolly bölümleri perşembe yada cuma günleri çıkıyor, biz de o çıkan bölümü vermek istediğimizden güncel günlerimiz artık cumartesileridir. Duyurulur.

Yeni bir seri fikri falan hala yok, belki arada 1-2 bölümlük ufak seriler gelebilir.
Onun dışında tam gaz Tenkuu Shinpan gelecek haftalık Dolly Kill Kill bölümünün yanında.

Şimdi siz okuyup giden yorum atmaya üşenenlere sesleniyorum.
Bari güncele geldiniz helal olsun diye yorum atın yahu. Serilerin okunduğunu bilmesem boşa mı çeviriyoruz diyecem neredeyse. Okuyucular çok vefasız :(

Başka da diyecek bir şey kalmadı.
Cumartesi görüşürüz, iyi günler efenim.

------------


Dolly Kill Kill 41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51
(Yazması bile uzun sürdü)


Online Okuma (Manga-TR) 
Online Okuma (Batoto) 
İndirme (Mega)
İndirme (OneDrive)

2 yorum:

  1. HELAL OLSUN SİZE!

    Ellerinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Zevkle okuyoruz. (Daha doğrusu başlayalı bir hafta oldu ama sizin sayenizde.)
    Bu arada site çok hoş.

    Tavşancı çocukta çok güldüm. Gelmişken söyleyeyim dedim.
    Kendinize iyi bakın. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  2. severek okuyoruz :D zamanını bizim okumamız için çeviriye harcadığın için teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil