6 Temmuz 2015 Pazartesi

6 Temmuz Günceli

Apocalypse no Toride Serisindendir.


Teknik olarak ilk güncelimizde 4 bölüm Dolly Kill Kill veriyoruz.
Manganın dünyası ve konusu hakkında az biraz fikriniz olur artık.

Bu arada 5. bölümde bir sayfanın kalitesi biraz düşük. Aldığım ispanyol sitesinde sayfa kaybolmuş nasıl olduysa ve internette de daha yüksek kalitelisi yok. İdare edin artık.


Ayrıca artık gerçek bir grup sayılabiliriz çünkü editlerde yardımcı olmak isteyen kutub nickli arkadaş aramıza katıldı. Bugünkü günceli ben önceden hazırladığım için bu bölümlerde bir etkisi olmadı fakat perşembe günkü güncele en azından 6-7 bölüm Tenkuu Shinpan gelecek gibi görünüyor.

Seriler hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtirseniz de sevinirim.
Hadiyin iyi günler.


--------

Dolly Kill Kill 4-5-6-7

Online Okuma (Manga-TR)
Online Okuma (Batoto)
İndirme (Mega)
İndirme (OneDrive)

4 yorum:

  1. Yeni bölüm için teşekkürler iki seride çok hızlı olaylara girdi çok güzel oldu sıkıcı başlamadılar devamınıda bekliyordum. Ayrıca her güncelde 4-6 bölüm bile vermeniz çok iyi tadını alabiliyoruz serilerin. Şimdi Bu 4 bölümü de indirip okuyacam. :) Yeni gelen arkadaş da hoşgeldin. Ona da kolay gelsin. İspanyolca dan çeviriyorsun sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümleri okudum. Olaylar tahmin ettiğim gibi ilerledi. Kuklalarla ilgili teorim doğru çıktı tek bir şey kaldı o da arkasında kimin olduğu ve neden bunları yaptığı onuda çözdüm mü tamamdır. :D Diğer bölümler için sabırsızlandım şimdi.

      Sil
    2. Yok ingilizceden çeviriyorum ama internetteki en yüksek kaliteye sahip sayfalar ispanyolca bir çeviri grubunda.

      Yani ingilizcesini indir -> çevir, ispanyolcasını indir -> düzenle
      şeklinde ilerliyor olay.

      Sil
    3. Anladım. Bu arada okurken kalitesi düşük sayfa dikkatimi çekmedi. :) elinize sağlık.

      Sil